Laatuajattelu

Helsingin seudulla toimivan Ote Oy:n laatuajattelu perustuu ISO 9001:2000 -standardiin.

Standardin keskeisimmät periaatteet ovat:

  • liiketoimintakeskeisyys
  • jatkuva parantaminen
  • laadun suunnittelu
  • laatupolitiikan määrittely
  • asiakaskeskeisyys.

Laatuajattelumme perustuu myös prosessiajatteluun ja se kattaa koko liiketoimintaprosessin. Laatujärjestelmään sisältyy työn laadun lisäksi toiminnan ja palvelun laatu. Olennaista on myös asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja varmistaminen.

Nämä edellyttävät kaikkien liiketoimintaan liittyvien prosessien suunnittelua sekä työntekijöiden ja alihankkijoiden jatkuvaa koulutusta. Yksinkertaistettuna tämä merkitsee sitä, että asiakas voi olla varma siitä, että teemme sen mitä on sovittu siihen hintaan mitä on sovittu.

Olemme tehostaneet ns. itselleenluovutusta

Uutena osa-alueena Ote Oy on panostanut ns. itselleenluovutukseen. Esimerkkinä tästä ovat sekä parveke- että sisätöihin liittyvät tarkastusasiakirjat, jotka on käännetty myös viron kielelle, jotta kaikki työntekijät voivat täysipainoisesti osallistua luovutusprosessiin. Noudatamme töissämme ns. yhden puutelistan periaatetta.

Lähtökohtanamme on, että Ote pitää minkä lupaa!

Ota siis ihmeessä yhteyttä ja pyydä tarjous korjausrakentamisen ammattilaiselta. Palvelemme sekä taloyhtiöitä että kotitalouksia monipuolisissa remonteissa Helsingin seudulla. Lue lisää palveluistamme ja muusta toiminnastamme.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, otamme yhteyttä!